Subiecte abordate in cadrul sesiunii de instruire:
- Initiere in calitate
- Definirea conceptului de calitate
- Istoricul calitatii
- Costurile calitatii
- Terminologia calitatii
- Cerinte pentru SMS pe aerodromuri
- Prezentarea familiei de standarde ISO in managementul calitatii
- Prezentarea standardului ISO 9001:2015 - Sistemul de management al calitatii; cerinte
- Modul de elaborare al unui sistem de management al calitatii
- Documentarea unui Sistem de Management al Calitatii
- Studii de caz
- Managerii responsabili ai aerodromului
- Managerii aerodromului
- Managerii de calitate si siguranta ai aeroportului
- Responsabilii cu siguranta si monitorizarea conformarii pe aerodromuri
- Personalul autoritatii competente responsabil de activitatile specifice de certificare si supraveghere aerodromuri
- Furnizori de servicii de management la platforma, operartionale, mentenanta
- Profesionisti independenti
email: training@regional.ro
SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII PE UN AERODROM
Acest curs este produs si sustinut de catre dl. Sorin CEPOI, profesionist cu indelungata activitate in aviatia civila din Romania.
Are o durata de 3 zile si o abordare moderna, eficienta si actualizata in raport cu Reglementarile aplicabile.
Are o durata de 3 zile si o abordare moderna, eficienta si actualizata in raport cu Reglementarile aplicabile.